کد مطلب: 

209953

انتقاد فرزند شهلا ریاحی از انتشار عکس مادرش!

فرزند شهلا ریاحی با انتقاد از برخی بی‌اخلاقی‌ها در انتشار اخبار از احوال این هنرمند گفت: مادرم با توجه به شرایط جسمی فعلا اوضاع خوبی ندارد و تحت درمان است تا به زودی به منزل خود بازگردد.
انتقاد فرزند شهلا ریاحی از انتشار عکس مادرش!

به گزارش ایسنا، از صبح سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه عکسی از شهلا ریاحی در شبکه‌های مجازی منتشر شده با این عنوان که وی در خانه سالمندان روزگار را سپری می‌کند. منوچهر ریاحی فرزند این بازیگر در این‌باره گفت: نمی‌دانم چرا فردی که خودش هم در این عکس حضور دارد چنین کاری را با ما کرده و تصویر مادر من را که شرایط ناخوشی دارد، پخش کرده است. در حالی که پزشک معالج مادرم می‌گوید این عکس فتوشاپ است و پیگیری برای پیدا کردن این خانم انجام می‌شود.

او ادامه داد: شهلا ریاحی ۱۵ سال است که "دیمنشیا" و "آلزایمر" دارد و مدتی است با کاهش وزن شدید یعنی حدود ۲۰ کیلوگرم روبه‌رو شده و حال چندان مساعدی ندارد، به همین دلیل مدتی است برای آنکه تحت نظر پزشکان قرار بگیرد، در مرکزی است که رسیدگی‌های ویژه به او شود تا پس از بهبودی سر خانه و زندگی‌اش برگردد.

این استاد دانشگاه درباره هزینه‌های درمان این بازیگر و کارگردان سینما نیز گفت: هیچ‌کس یک ریال هم به هنرمندی که ۶۴ سال در این مملکت کار کرده، کمک نکرده و فقط وزارت ارشاد ماهی ۲۰۰ هزار تومان به او می‌دهد، آن هم در شرایطی که فقط هزینه پرستار او ماهی سه میلیون تومان است، البته از طریق پدرم (اسماعیل ریاحی) بیمه خدمات درمانی دارد اما بیمه‌هایی هم که از طریق صنف ارائه می‌شود بیشتر برای زمانی است که عمل جراحی انجام شود، در صورتی که مادر من مشکل آلزایمر دارد و تاکنون احتیاجی به جراحی نداشته است.

ریاحی در پایان از بی‌اخلاقی‌ پیش آمده نسبت به انتشار عکس و خبر از وضعیت مادرش انتقاد کرد و افزود: امیدوارم رسانه‌ها در پوشش این مسائل دقت کنند و شرایط جسمانی خانم ریاحی هم به زودی بهبود یابد و بتوانند به خانه خود برگردند.

شهلا ریاحی متولد ۱۳۰۵ است که با ساخت فیلم «مرجان» به عنوان اولین کارگردان زن سینمای ایران شناخته می‌شود.

او علاوه بر حضور پررنگ در تئاتر و تلویزیون، در فیلم‌های سینمای مختلفی همچون «دو فیلم با یک بلیت»،«دلشدگان»،«می خواهم زنده بمانم»،«عروسی خون» و .... بازی کرده است و آخرین حضورش در سینما به فیلم «نهنگ عنبر ۲» در سال ۹۵ برمی‌گردد.

ایسنا از انتشار عکس مورد انتقاد منوچهر ریاحی معذور است و عکس‌ پیوست این خبر متعلق به سال‌ها قبل است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-13 18:57

افزودن دیدگاه جدید