کد مطلب: 

1266

نمایشگرهای هشتاد اینچی تعاملی شارپ با پنل لمسی

نمایشگرهای هشتاد اینچی تعاملی شارپ با پنل لمسی

شارپ اعلام کرد که به زودی سری نمایشگرهای تعاملی هشتاد اینچی جدید خود را با پنل لمسی و تکنولوژی AQUOS به بازار عرضه خواهد کرد که می‌توانند راه حل کاملی جهت تسهیل ارتباطات بین‌المللی و تجاری باشند.

 

به گزارش سیتنا، این سری هشتاد اینچی با نام  PN-L802B که چیزی فراتر از نمایشگرهای مخصوص سالن‌های کنفرانس است، توانسته‌اند عملکرد فوق تعاملی و دوسویه‌ای را با طراحی مناسب و سیستم منحصر به فرد، برای برگزاری جلسات ایجاد کرده و استاندارد جدید و بی‌نظیری را در خصوص عملکرد نمایشگرهای لمسی پدید آورند.

 

این نمایشگرهای تجاری در حقیقت امکانات تلویزیون و رایانه را هم زمان در خود جای داده و به سازمان‌ها و شرکت‌ها این امکان را می‌دهند که در جلسات و نشست‌های خود از نقطه نظر بصری، عملکردی پویا و چند سویه خلق کنند. همچنین این نمایشگرها با ارائه کیفیت تصویری فوق العاده و بهره‌گیری از امکانات تعاملی، عملکرد چشمگیر و فعالی را جایگزین راه‌حل‌های  غیر پویا و سنتی می‌نمایند.

 

داگ آلبرایت از مدیران ارشد شارپ معتقد است: همان‌طور که تولیدات خلاقانه ما پیش از این توانسته امکانات بسیار ویژه‌ای را در منازل افراد پدید آورد، این بار نیز سعی کرده‌ایم سیستم‌های نمایشی دو سویه و لمسی خود را با اندازه بزرگ برای محیط های کاری تدارک ببینیم. این سری هشتاد اینچی با برخورداری از تکنولوژی AQUOS امکانات بی شماری را جهت کار جمعی، سرگرمی و ارائه اطلاعات فراهم نموده و جهت تسهیل و بهبود فعالیت‌ها در محیط های کاری طراحی شده‌اند.

 

PN-L802B با رزولوشن full HD که جهت بهینه سازی و ادغام طیف وسیعی از نیاز شرکت‌ها جهت برنامه‌ریزی و انتشار اطلاعات در ابعاد جهانی همچون همکاری‌های جمعی بین المللی، ویدئو کنفرانس‌ها، تبلیغات چند سویه و همچنین ویدئو وال ها طراحی شده، محدوده نمایشی بیشتر از دو نمایشگر 55 اینچ دارد که با داشتن گزینه های گسترده اطلاعاتی و سرگرمی، بسیار فراتر از نیاز اتاق های کنفرانس، لابی‌های شرکت‌ها، مدارس، فرودگاه‌ها، مراکز خرید، سالن‌های نمایشگاهی و هتل ها عمل می‌کند.

 

PN-L802B که full-array LED backlight (تمام LED) است و از اواخر فوریه به بازار می‌آید، با نرم افزارهای آفیس مایکروسافت سازگار و بدون نیاز به کامپیوتر قادر به نمایش فایل های پاورپوینت می‌باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-01-16 18:03

افزودن دیدگاه جدید