کد مطلب: 

294405

تاکید بر لزوم نقش‌آفرینی بیشتر شرکت مخابرات در حوزه فناوری و نوآوری

رییس هیات مدیره انجمن شرکت‌های فناور هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال ایران گفت: از شرکت مخابرات به عنوان بزرگترین اپراتور در منطقه انتظار می رود هم خودش نوآوری های روز را عملیاتی کند هم شرکت هایی که با مخابرات کار می کنند و به نوعی زنجیره تامین این شرکت هستند از حمایت این شرکت برخوردار باشند.
تاکید بر لزوم نقش‌آفرینی بیشتر شرکت مخابرات در حوزه فناوری و نوآوری

به گزارش سیتنا، دکتر داوود ادیب، رییس هیات مدیره انجمن شرکت‌های فناور هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال ایران، با اشاره به نقش حمایت و سازنده شرکت مخابرات در تکامل و توسعه بخش های مختلف ارندی شرکت های شرکت ها و اپراتورهای دیگر گفت: امیدواریم این شرکت این نقش را بخوبی ایفا کند، آرزو داریم در اینوتکس بعدی شاهد این باشیم که در فضای بزرگتر از دستاوردهای شرکت مخابرات ایران در این حوزه رونمایی های چشم گیری داشته باشیم.

ادیب، با بیان اینکه شرکت مخابرات یکی از محورهای اصلی در نمایشگاه های فناوری های جدید است گفت: این شرکت با توجه به ارزش افزوده و سرویس های نورویکردی بسیار اثرگذاری در این زمینه داشته است.

وی تصریح کرد: از شرکت مخابرات به عنوان بزرگترین اپراتور در منطقه انتظار می رود هم خودش نوآوری های روز را عملیاتی کند هم شرکت هایی که با مخابرات کار می کنند و به نوعی زنجیره تامین این شرکت هستند از حمایت این شرکت بر خوردار باشند.

تاکید بر لزوم نقش‌آفرینی بیشتر شرکت مخابرات در حوزه فناوری و نوآوری

رییس هیات مدیره انجمن شرکت‌های فناور هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال ایران افزود: نمایشگاه اینوتکس بر اساس فناوری و نوآوری که یکی از رویکردهای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم بوده همه ساله نوآوری‌های جدید رو به نمایش گذاشته این تحولات دردنیا بصورت تصاعدی افزایش داشته و در این نیز نمایشگاه رشد خوبی رو نسبت به دنیا ،پیش رو داشتیم .

وی با اشاره به اینکه عمر نوآوری ها خیلی کوتاه است اظهار داشت: با توجه به سرعت تحولات باید هر شش ماه یک نمایشگاه نوآوری داشته باشیم. نمایشگاه اینوتکس مخاطب خاص خود را دارد و بیشترین بازدیدها کننده این نمایشگاه ها متخصصان حوزه فناوری ها هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-05-09 14:27

افزودن دیدگاه جدید