کد مطلب: 

294395

فراخوان رایتل برای شناسایی تولیدکنندگان انواع مودم روتر

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در نظر دارد، نسبت به شناسایی تولیدکنندگان فعال در حوزه "تولید انواع مودم روتر" مطابق با مشخصات فنی مورد نیاز شرکت رایتل اقدام نماید.
فراخوان شناسایی تولیدکنندگان انواع مودم روتر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، شرکت خدمات ارتباطی رایتل در نظر دارد از طریق این فراخوان نسبت به شناسایی تولیدکنندگان فعال در حوزه "تولید انواع مودم روتر" مطابق با مشخصات فنی مورد نیاز شرکت رایتل اقدام نماید‌.

بر این اساس از تمامی تولیدکنندگان فعال در این حوزه دعوت بعمل می‌آید تا برای حضور در فرایند بررسی و ارزیابی، ابتدا نسبت به دانلود و مطالعه مشخصات فنی مورد نیاز رایتل اقدام نموده و سپس از طریق گزینه زیر نسبت به اعلام آمادگی خود و بارگزاری مدارک زیر در بخش مستندات، اقدام نمایند.

  1. اساسنامه
  2. آگهی تاسیس و آخرین تغییرات مرتبط با هیات مدیره
  3. پروانه بهره برداری
  4. مستندات تولید

شایان ذکر است تمامی شرکت‌هایی که نسبت به اعلام آمادگی خود اقدام نموده‌اند، می‌بایست یک نمونه مودم روتر تولید شده مطابق با مشخصات فنی مورد نیاز رایتل را حداکثر تا روز شنبه مورخ 1403/02/29 به دبیرخانه کمیسیون معاملات (تهران، بلوار نلسون ماندلا، خیابان انصاری، پلاک 27 داخلی 458 یا 609) تحویل نمایند.

همچنین متقاضیان می‌‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02127654458 تماس حاصل کرده یا سوالات خود را به نشانی ایمیل Sama-Ri@rightel.ir  ارسال کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.4 (7 رای)
سیتنا 5
2024-05-09 09:58

افزودن دیدگاه جدید