کد مطلب: 

294082

فراهم‌سازی بستر توسعه فعالیت کسب و کارهای تجارت الکترونیکی در عرصه‌های بین‌المللی

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: فراهم‌سازی بستر توسعه فعالیت کسب و کارهای تجارت الکترونیکی در عرصه‌های بین‌المللی یک ماموریت مهم و هدفگذاری مطلوب بوده که در حال پیگیری و اقدام است.
فراهم‌سازی بستر توسعه فعالیت کسب و کارهای تجارت الکترونیکی در عرصه‌های بین‌المللی

به گزارش سیتنا، امین کلاهدوزان در همایش معرفی فرصت‌های تجارت الکترونیک در ایران و چین، با اشاره به ظرفیت‌های تجارت الکترونیکی کشور، گفت: ظرفیت‌های قابل توجه و کسب و کارهای خلاق بسیاری در حوزه تجارت الکترونیکی کشور فعالیت دارند که آورده و گردش قابل توجهی برای کشور به‌همراه داشته است.

وی در ادامه افزود: در سال 1401 شاهد یک رشد 50 درصدی در این حوزه در کشور بودیم و البته در سال گذشته نیز یک رشد قابل توجه دیگر تجربه شد که نشان از عزم جدی دولت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از کسب و کارهای تجارت الکترونیکی و برطرف نمودن موانع دارد.

امین کلاهدوزان با اشاره به اقدامات مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، تصریح کرد: فراهم‌سازی بستر توسعه فعالیت کسب و کارهای تجارت الکترونیکی در عرصه‌های بین‌المللی یک ماموریت مهم و هدفگذاری مطلوب بوده که در حال پیگیری و اقدام است.

وی در ادامه افزود: برگزاری این همایش به‌منظور برقراری ارتباط میان کسب و کارهای فعال حوزه تجارت الکترونیکی کشورمان با پلتفرم‌های فعال در کشور چین برگزار شد.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به خروجی‌های این نشست، تصریح کرد: تفاهم و همکاری میان شرکت‌های ایرانی و شرکت‌های چینی فعال در عرصه تجارت الکترونیکی برای هر دو طرف مفید بوده و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به عنوان متولی این حوزه در کشور قطعا از این تبادلات حمایت خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت‎های مطلوب کسب و کارهای تجارت الکترونیکی کشور، گفت: بازارهای طلا، کشاورزی، فین‌تک، مسکن، خودرو، خدمات، سلامت و فعالیت‌های دریایی به عنوان هدفگذاری مهم برای فراهم نمودن بستر حضور کسب و کارهای تجارت الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-05-01 13:13

افزودن دیدگاه جدید