کد مطلب: 

293326

راه اندازی 9 سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی در خراسان جنوبی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی اعلام کرد که با راه اندازی 9 سایت در سطح روستاهای استان، 1300 خانوار روستایی از تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره مند شدند.
راه اندازی 9 سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی در خراسان جنوبی

به گزارش سیتنا، مصطفی بهی از اتصال 11 روستای دیگر استان به شبکه ارتباطی کشور خبر داد و گفت: از ابتدای فروردین ماه تاکنون با راه اندازی 9 سایت دیگر توسعه شبکه ارتباطی کشور 11 روستای استان از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره مند شدند.

وی افزود: از این تعداد، پنج سایت جدید در روستاهای نیک، رودسیاهو و نوده علیا شهرستان سربیشه، فهالنج شهرستان طبس و اشک شهرستان درمیان احداث و راه اندازی شده اند که این روستاها را از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره مند کرده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی، گفت: همچنین با ارتقاء تکنولوژی چهار سایت دیگر تلفن همراه، روستاهای حصارسنگی و مزداب شهرستان بیرجند، چاهدراز شهرستان نهبندان و حسین آباد و شاج شهرستان زیرکوه، از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره مند شدند.

بهی تصریح کرد: با راه اندازی این سایت ها که با اعتباری بالغ بر 320 میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسط اپراتورهای همراه اول و ایرانسل اجرایی شده اند، خدمات مبتنی بر شبکه ارتباطی کشور و اینترنت پرسرعت همراه در دسترس بیش از 1200 خانوار روستایی استان قرار گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-14 11:13

افزودن دیدگاه جدید