کد مطلب: 

294388

استفاده از مه پاش در رستوران ها و فضای باز

خنک ‌کردن فضاهای بسته با کمک تجهیزات نوین و پیشرفته، کار ساده‌ای است؛ اما زمانی که صحبت از خنک کردن فضاهای باز به میان می‌آید، قضیه کمی فرق می‌کند؛ مه پاش یکی از قدرتمندترین سیستم‌های خنک‌کاری فضای باز است.
استفاده از مه پاش در رستوران ها و فضای باز

گزارش آگهی/ خنک ‌کردن فضاهای بسته با کمک تجهیزات نوین و پیشرفته، کار ساده‌ای است؛ اما زمانی که صحبت از خنک کردن فضاهای باز به میان می‌آید، قضیه کمی فرق می‌کند. در این محیط‌ها باید از تجهیزاتی استفاده شود که کارایی لازم جهت خنک کردن محیط و تهویه هوا را داشته باشند. مه پاش یکی از قدرتمندترین سیستم‌های خنک‌کاری فضای باز است. برای آشنایی بیشتر با این سیستم همراه ما باشید.

سیستم مه پاش فضای باز چگونه عمل می‌کند؟

محیط‌های صنعتی، کارخانه‌ها، محیط رستوران، محیط گلخانه و بسیاری از مکان‌های دیگر در تابستان و فصول مختلف با مشکلات عمده دست و‌ پنجه نرم می‌کنند. وجود ذرات معلق در هوا، گرد و غبار و گرمای هوا عمده این مشکلات هستند. سیستم مه پاش صنعتی رستورانی و فضای باز سیستمی برای تهویه مطبوع هوا و افزایش کیفیت هوا در محیط‌ است. این سیستم در فضاهای آلوده هوا را تعدیل می‌کند و به‌عنوان سیستم خنک‌کاری نیز کاربرد دارد. این سیستم‌های سرمایشی از اجزای متعددی برخوردار هستند و در تنوع بالا به فروش می‌رسند. این سیستم‌ها خیال شما را از بابت نظافت و کیفیت هوا راحت خواهند کرد.

سیستم‌های سرمایش فضای باز و رستوران همچون کولر عمل می‌کنند. درون این سیستم‌ها اجزای مختلفی وجود دارند که آب فشرده را به سمت شلنگ پمپاژ می‌کنند. سپس ذرات آب حالت پودری گرفته و از سیستم خارج می‌شوند. این ذرات درواقع همانند بخاری هستند که در هوای خارج از سیستم سرمایشی گرم و تبخیر می‌شود. ‌درنتیجه پخش شدن آب فشرده از سیستم، فضا خنک‌تر خواهد شد.

5 ویژگی‌‌ مهم مه پاش رستوران‌

سیستم رطوبت‌سازی که در فضای باز و رستوران یا حتی فضاهای صنعتی به‌کار گرفته می‌شود، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد:

  1. این سیستم اغلب توانایی مقابله با رطوبت و زنگ‌زدگی را دارد؛ زیرا از استیل برای تولید اجزای مختلف آن استفاده می‌شود.
  2. این سیستم دارای گارانتی مورد اعتماد است تا پس از خراب شدن، به‌راحتی و با هزینه کم تعمیر شود.
  3. چنین سیستمی از ظاهری زیبا برخوردار است تا جذابیت بصری محیط را به چالش نکشد.
  4. این سیستم بر حسب استانداردهای معین‌شده تولید می‌شود. وجود برچسب مصرف انرژی نشانگر سطح استاندارد مه پاش است. عدم برخورداری سیستم رطوبت‌ساز و خنک‌کننده از برچسب‌های ایمنی، نشانگر عدم ایمنی کافی محصول بوده و احتمال خطر را افزایش می‌دهد.
  5. تنوع بالا از ویژگی‌های دیگری است که این سیستم داراست. تنوع بالا دست شما را در انتخاب بهترین سیستم‌های خنک‌کننده و تهویه هوای مطبوع باز می‌گذارد.

استفاده از مه پاش در رستوران ها و فضای باز

مزایای استفاده از سیستم مه پاش رستوران و فضای باز

سیستم‌های تهویه هوای مطبوع از هر نوعی که باشند، مزایای خاص خود را دارند. مه پاش نیز از این قاعده کلی جدا نیست. این سیستم خنک‌کننده محیطی پاکیزه و ایده‌آل را ایجاد می‌کند. در فضای رستوران و فضاهای باز که مشتریان تردد دارند، جذب رضایت مشتری مهم‌ترین مزیت این سیستم است. سایر مزایای آن نیز به شرح زیر هستند:

  1. کاهش دمای محیط به میزان ۱۰ الی ۱۵ درجه سانتی‌گراد
  2. نصب، نگهداری و راه‌اندازی آسان سیستم
  3. مصرف حداقل انرژی و کاهش آلودگی‌های محیط زیست
  4. جذب گرد و غبار برای افزایش کیفیت هوای محیط
  5. کاهش هزینه‌های راه‌اندازی و نصب
  6. کاهش حشرات و حیوانات موذی در محیط
  7. امکان استفاده در محیط‌های مختلف و برای کاربردهای گوناگون

نحوه انتخاب مه پاش رستوران ‌و فضای باز

سیستم‌های مه پاش تنوع بالایی دارند؛ بنابراین، می‌بایست متناسب با ویژگی‌های مورد نظر شما تعیین شوند تا کارایی ایده‌آلی داشته باشند. با این وجود، توجه به نکات زیر در انتخاب سیستم مهم تلقی می‌شود:

  • جنس بدنه محصول باید طوری باشد که در برابر رطوبت و زنگ‌زدگی استحکام کافی داشته باشد. همچنین به دیزاین و دکوراسیون داخلی محیط لطمه وارد نکند.
  • پمپ آب از اجزای اصلی سیستم خنک سازی هواست. پمپ آب قوی علاوه‌بر این‌که ناهماهنگی دما را از بین می‌برد و بوی نامطبوع محیط را به حداقل می‌رساند، آب را با فشار بالا به سمت خروجی سیستم می‌برد تا به سرعت فرآیند خنک‌کاری انجام شود.
  • نازل سیستم باید مقاومت بالایی داشته باشد؛ زیرا در تماس مستقیم با آب قرار دارد و باید ضدزنگ باشد. درغیر این‌صورت پس از مدتی کوتاه هزینه‌های گزافی برای تعمیر و تعویض نازل مه پاش‌ها ایجاد خواهند شد.
  • فاکتور مهم دیگر در انتخاب بهترین سیستم‌های خنک‌سازی، میزان آب مصرفی است. مصرف آب و برق مناسب دستگاه به منزله کاهش مصرف انرژی و هزینه‌های آن خواهد بود، از این‌رو اهمیت زیادی دارد.
  • همواره مه پاش‌هایی که دارای فیلتر قوی هستند، نسبت‌به محصولات معمولی برتری دارند. این محصولات در درازمدت ماندگاری خوبی نشان می‌دهند. البته شما هرچند وقت یکبار باید به تعویض فیلتر سیستم خنک‌کننده اقدام کنید تا خرابی و آلودگی دستگاه کاهش یابد.

قیمت مه‌ پاش فضای باز چگونه است؟

قیمت مه پاش تحت‌تاثیر عوامل مختلف تغییر می‌کند. کیفیت اصلی‌ترین عامل است و روی قیمت سیستم تاثیر به‌سزایی دارد. جنس قطعات و اجزای این سیستم، نوع نازل و جنس آن، برند تولیدکننده سیستم رطوبت‌ساز، ارتفاع دستگاه، نوع آن که مه پاش صنعتی است یا معمولی، تعداد دستگاه و مواردی از این قبیل، قیمت‌ها را تغییر می‌دهند. شما باید با بررسی نیازهای خود، دستگاهی مناسب برای تهویه هوای مطبوع و خنک کردن محیط مورد نظر انتخاب کنید.

استفاده از مه پاش در رستوران ها و فضای باز

جمع‌بندی

مه پاش یک سیستم خنک‌کننده پرطرفدار است و‌ کاربردهای زیادی دارد. این سیستم با اجزای مختلف خود مه تولید می‌کند و با پخش مه در محیط مورد نظر، دمای آن را کاهش می‌دهد. ان سیستم مزایا و ویژگی‌های خاصی دارد. قیمت این محصول متناسب با ویژگی‌ها، نوع برند، سایز، اندازه و ... تعیین می‌شود. برای خرید انواع مه پاش‌ها باید بهترین مراکز عرضه‌کننده را انتخاب کنید تا تجربه خریدی مطمئن را کسب کنید و از مزایای این محصول بهره‌مند شوید. شما می‌توانید در بازرگانی آب نیرو، بهترین مه‌پاش‌های صنعتی را تهیه کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2024-05-09 08:58

افزودن دیدگاه جدید